my first step - to forever del 1

flash back ..
- Melissa kom till köket ! ropade min pappa
- I'm on my way !  sa jag lite kaxigt !
väl när jag var där nere så var det min pappa , min mamma , min storebror Oliwer & min tvilling syster Melanie som satt i soffan . Det ringde på dörren och min pappa bad mig öppna dörren
- Hello Mr or Mrs , my name is Mr Andersen & i'm from sweden * harkling *
- Åh hej , jag heter Melissa & är också svensk, vad det något ni ville? sa jag vänligt
min pappa kom bakom mig och la ena handen på min axel & sträckte fram handen och hälsade på svenska
eftersom jag bodde i Canada & mina föreldrar var svenska och hade flyttat när Oliwer var 3 till Canada så kunde jag inte förstå något, jag kunde bara lite svenska
alla satte sig i soffan & Mr Andersen satte sig framför oss & tog fram papper ..
- Oliwer , Melanie & Melissa var namnen va ?
Jag kolllade på min bror eftersom han kunde flytade svenska .
Han kollade tillbaka på mig och vände sig om till Mr Andersen & nickade
Min pappa kollade på oss och bad oss gå upp till rummen , men vi stannade i köket påväg till våra rum
jag frågade Oliwer vad de sa och han översätte
- De säger att vi ska flytta till sverige !
- Va !? sa jag & melanie i kör
min bror han inte säga så mycket tills det ringde på dörren !
jag sprang & öppna och det var Chaz & Justin !
- Hey , vill du följa med ut  ? frågade justin mig
- ah måste säga en sak :( sa jag ledsamt
- är melanie där inne ? frågade chaz
- ah det är hon
Chaz tog av sig skorna och gick in till melanie
- då blir det väl bara du och jag sa justin lite klantigt och pussa mig på kinden :)
han tog min hand och vi började gå mot parken
- Så vad ville du säga? sa justin
- Jag .. Jag.. Jag ska flytta till Sverige :( jag bröt i i en gråt atack
Justin kom fram och krama mig hådare och hådare och pussa mig på kinden & på min panna
-Lova att du alltid kommer komma ihåg mig ? sa jag till Justin
- Alltid vackraste ! Du kommer alltid vara min Shawty ! & min bästavänn
tillbaka till verkligheten

16 år & ser justin som min idol & kommer knappt ihåg att jag har umgåts med justin
den ända jag kommer ihåg är Chaz pga att han kommer till sverige varanat lov för att umgås med min tvillings syster Melanie för att de har varit tillsammans i 7 år och ska förlova sig
Om 3 dagar var det min födelsedag och allt jag önskade mig var två biljetter en till mig & min syster till JB's konsert den 23/3-12 i sverige för första gången
-Melissa , du ska samlas om 15 minuter ! ropade min pappa
- I'm on my way ..
- MELANIEEEEE KOM NU VI SKA SPELA OM EN TIMME ! skrek jag
jag tog min match tröja , mina handbolls dojor & mitt knäskydd  !
jag tittade på min tröja nummer 6 , det känns så bekant men ändå inte
*tut* tut *
jag kollade ner och såg att det var min kära pojkvänn som tuta på mig & jag öppnade fönster
- 5 min , i'm on my way liam !
jag tog även med mig min moppe hjälp som jag fick av liam förra året i födelsedag present
jag gick ner eller jag sprang ner för jag hade saknat honom
-LIAM skrek jag glatt och sprang kramade honom
- MEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIINNNNNNN! jag har saknat dig !
båda kramade om varandra länge .. Jag tittade upp på honom och han tittade ner på mig
- ska vi inte kyssas nu ? frågade han mig
- hahaha jo om det är det du vill
jag sträckte på mig och mina läppar nuddades mot hans .
- Hur var det i NY ? Frågade jag
- perfekt och jag har köpt en sak till dig sa han lurigt
han vände sig om och tog fram något från väskan .
- först vill jag säga att jag älskar dig , han räckte fram 12 röda rosor !
-aww :')
- men jag hoppas att du älskar mig mer nu han räckte fram ett kuvär & en ask
jag öppnade asken och såg att det var justins parfym
- JAG FREKING LOVE YOOOOU! <3
jag hoppade på honom och kysste honom länge
- öppna brevet då ?
- i'm on my way & gav honom en kyss igen
jag öppnade brevet & där inne låg det .........

hoppas ni gillar första kapitlet
- #teamjelena !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0