my first step - to forever del 2

- i'm on my way & gav honom en kyss igen
jag öppnade brevet & där inne låg det .........

ett till brev, fast mindre & gult
- skojar du med mig nu eller ? frågade jag surt
- Haha nejdå baby ,öppna det andra brevet också !
jag öppnade det andra brevet & såg att det var 2 Justin Bieber biljetter !
- är du HELT serriös ? frågade jag med gråt i ögonen & i halsen
- japp du & jag den 23/3 rad 4 plats 67&68 i globen !
- I FREKING LOOOOVING YOOOOU !
- i love you to
jag hoppade på honom och kramade honom tills jag såg var klockan var, det var 30 min innan match & min tränare skulle döda mig.
när jag kom till matchen så kom det fram 3 tjejer i kanske 10 års åldern till mig
- är det du som är milet cyrus? frågade ena tjejen mig
- haha nej :') många tar fel på mig & miley . jag heter Melissa sa jag
- åh förlåt , vi trodde du var miley
- det gör inget tjejer , ses senare sa jag och började gå mot mitt lag
jag kom fram med ett leénde till laget och alla hälsade på mig tills min tränare kom fram
- ÄR DU HELT FUCKING KORCKAD !? DET ÄR EN KVART KVAR & DU KOMMER NU!?
- förlåt tränare , men jag var hos dock.. jag hann inte avsluta meningen för jag fick en örfil & vakna på golvet
jag såg inget , allt var svart i 10 minuter & helt plötsligt låg jag på en bår på väg ut från handbolls hallen
liam var på ena sidan och höll mig i handen  & min syster på andra sidan
jag hörde liam säga '' förlåt , förlåt allt kommer bli bra '' flera gånger om
väl inne på sjukhuset så pratade liam med läkarna & kom fram till mig och förklarade för mig på engelska att jag skulle komma hem idag , men att min mamma / pappa ska komma och hämta mig
han gick tillbaka till sjuksystern och skrev något på en lapp .
liam kom tillbaka och sa att han hade lämnat min bror Oliwers nummer & att han skulle komma och hämta mig .
jag & liam vi hade alltid pratat engelska med varandra pga att jag inte skulle sluta att prata engelska ..
Melanie var tvungen att sticka tidigare för att hämta Chaz på flyplatsen & han skulle ta med sig Ryan också denna gången .
liam gick ut sen stund & jag hade somnat om igen , vilket inte var bra ...
jag vakna av att jag var tvungen att spy
liam & oliwer kom inspringade med 3 läkare .
- hur mår du älskling ? sa liam jätte snällt
- inte bra :(
läkarna kom på 4 timmar senare att jag hade åkt på en lätt hjärnskakning och att jag kunde åka hem
när jag var hemma bestämmde vi oss att liam & jag skulle sova i mina föräldrars säng bara för att jag skulle få vila ut & spendera lite tid med honom
jag la mig i sängen och liam kom in med te & lite mackor ..
han satte på den stora platt-tv och kom och kramade om mig
- förlåt för det min pappa gjorde , jag skäms jätte mycket !
- ah , det hoppas jag att du gör
jag somnade utan mat i magen & vaknade tidigt dagen där på ..
jag kollade på klockan och såg att klockan var bara 06.30 så jag bestämde mig för att ta en jogging tur .
jag letade fram joggings skorna och kollade kalendern det var bara 4 dagar kvar till justin konsert !
när jag hade joggat en timme eller två var jag tvungen att stanna , jag satte mig ner & allt blev svart igen
jag vaknade till av att någon var över mig , jag kände igen annsiktet men kunde inte se vem det var..

kul att det är så många som läser !
#team jelena

Kommentarer
Postat av: Linnea Ornered

Mera! :)

2011-10-09 @ 13:19:46
URL: http://linneaornered.blogg.se/
Postat av: Emilija med J.

vänta är det sant att han kommer 23/3-12 ? eller har du bara hittat på det ?

2011-10-15 @ 14:20:42
URL: http://eemilijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0