my first step - to forever del 3

när jag hade joggat en timme eller två var jag tvungen att stanna , jag satte mig ner & allt blev svart igen
jag vaknade till av att någon var över mig , jag kände igen ansiktet men kunde inte se vem det var..

- uhm , are you okey ? sa någon till mig
- yea thanks ! svarade jag tillbaka
jag tittade upp på människan och såg att det var en riktigt söt kille
- oh sorry , my name is Justin Bieber sa den söta killen och sträckte fram handen för att hjälpa mig upp
- my name is Melissa, Melissa Melanie Mitchell sa jag och stäckte fram handen
när jag kom upp så såg jag att det var Justin bieber min idol , men jag fick inte panik eftersom det kändes som vanligt
so you do not want a hug or something?
- if you want a hug from me sa jag lite kaxigt men ändå snällt
han sträckte fram sina händer & efter 3 sek hamnade jag i hans famn han kramade mig hårt
- Can we go before all of my fans comes begin and death threatening you or something , or before the paps comes?
- yea , sure where should we go?
- to my hotel-room sa han och tog min hand och vi började gå mot hans hotell .
hans hotell var bara 3 min där ifrån & när vi kom fram så var nästan alla hans beliebers där
'' vi tar bakvägen '' viskade han & håll bara för ditt ansikte så inte någon ser dig
vi började springa mot bakvägen och han höll om mig hårt och jag höll mina händer för ansiktet
- oh hell the paps
kenny såg att bieber behövde hjälp så han öppnade dörren och vi sprang in
- thank you Ken ! sa han och kramade honom
vi gick upp mot hans dörr och så sa han att han skulle ut och hälsa på sina beliebers
han tog min hand och vi gick upp tre trappor.
-your lips on my lips is .. hörde jag han mima
- is a really marry christmas fortsatte jag
- oh , your lips on my lips is a dream
vi insåg att vi stog och sjön med varandra & vi skrattade
it does not have a dream, you can get my lips against your sa jag men jag menade inte det
helt plötsligt kände jag någt magiskt och jag fick en känsla jag aldrig hade känt förut

- oh sorry , but you are really cute & sexy ;) sa han
jag skämdes lite & kände hur jag varm jag var
vi gick upp till hans rum för han skulle byta om innan han träffade sina beliebers
I go out, while you switch on
- Haha no I want you to stay baby
jag satte mig i hans soffan och satte på tv så länge & satt på MTV ..
han var klar & ropade på mig så fick jag en känsla ..
Liam , han letar efter mig säkert.
shall we go? frågade han och sträckte fram sin hand
- must only make a call sweetie!
jag tog fram min mobil och letade upp Liam & ringe upp honom
- hey liam
- oh komigen Andrea, oh hådare o fuck ..
- LIAM !? vad fan håller du på med ? sa jag med gråt i halsen & var på väg att stört gråta
Justin såg att jag var ledsen och kom och höll om mig riktigt hårt & kysste mig på pannan tusen gånger om
jag stängde av samtalet och slängde min mobil i marken .
- shawty , what is it ?
my boyfriend is cheating on me
han kom fram till mig och kysste mig på munnen igen , it's gonna be okey i promes you
han tog min hand och vi gick ner en trappa för han skulle hälsa på sina beliebers
han gick ut och gjorde ett hjärta och sa något som jag inte hörde
jag gick ut och kramade om honom bakifrån & alla beliebers kollade konstigt på mig

- yea , and beliebers this is my girlfriend, her name is Melissa & i love her & she loves me
han gav mig en puss på kinden och vi gick igen
- so, i'm your girlfriend now ? ;) sa jag
- uhm sorry for that ..
- but i can be your girlfriend
han kysste mig igen och kramade mig ..
jag ringde mamma och berättade hur det låg till allt med liam och hans pappa & bieber och att jag kommmer sova här tills han åker hem ..
- Gumman jag måste berätta en sak
- Vad då ? sa jag
- din pappa och du ska flytta till Canada igen
jag la på , och insåg att detta var min oturs dag igen .

sorry för kort kapitell men min bror fyller år idag
#team jelena

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeer !!!!!

2011-10-10 @ 18:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0