my first step - to forever del 4

- Gumman jag måste berätta en sak
- Vad då ? sa jag
- din pappa och du ska flytta till Canada igen
jag la på , och insåg att detta var min oturs dag igen

jag spelade som vanligt för justin , han ville att vi skulle gå ut och äta men jag var ju tvungen att byta om .
"it is not needed, you are already beautiful" sa han till mig och tog mig i handen
jag kände mig jätte ful & sliten så jag ville duscha så jag frågade justin om jag fick låna duschen
efter 5 min så knackade & justin kommer in .
- JUSTIN !
- haha I'm sorry! :)
jag vände mig om så man såg min rumpa bara & mitt långa mörka hår.
-damn what hot ass you have!
han gick ut medans han skrattade och jag gick ut ur duschen & tog på mig mina kläder och borstade igenom mitt hår.
han kom in och tog borsten och började borsta igenom mitt hår .
under tiden så fattade jag hur mycket justin bettyde för mig , som att jag hade känt honom sedan innan .
det ringer på min mobil * LIAM *
-huhu , så du är tillsammans med bävern nu ? hahahaha
- du har aldrig tyckt att justin är en bäver, så vad är det med dig ?
- du jag har hittat världens bästa & hon är ingen beliver eller vad ni kallar er .
- jag är ingen belieber längre . Jag är justins flickvänn & inget annat !
jag orkade inte med honom längre så jag klickade på honom & jag kollade på justin han såg jätte ledsen ut.
jag tog några steg imot honom och han tog fram sina händer och jag slängde mig in i hans armar.
- you are mine , you are my shawty !
jag fick tårar i ögonen & kramade honom hårdare.
jag tittade upp och såg ett halsband där det stog M+J ,jag tittade på mitt halsband & där stog deet J+M
- Who did you get that necklace from? sa jag. 
- i hade a best friend called one of M , i justin not remeber who it was. she moved from Canada when she was 9 to sweden , the only thing i know is that she has an older brother named oliwer & a sister named melanie , she is engaged to chaz.
då fick jag flashback igen . allt som hade hänt  , justin och jag vi var ett par trotts allt ett par redan då
- was her name melissa?
- yea , i think..
ha kollade på mig med sina stora bruna ögon och tog fram sin mobil och visade en bakgrunds bild på mig & han vid 8 år åldern
- i I promised you I would remember you and I still do, i love you sa han och kysste mig på pannan
- i love you to !
kenny kom in och presenterade sig och det gjorde jag också , justin bad kenny ta ett kort på oss tillsammans

Justin var så himla vacker, vacker som bara den !
han twittrade " chilling with my shawty "
det började redan då , dödts hot på twitter det var en TT efter 8 min
"justin is chilling whit the whore "
han sa till mig att skita i de och forstätta leva mitt liv som vanligt
han tog min hand och vi gick ut och jag hörde hur folk skrek , jag fick nästan ont i öronen och fattade hur justin hade det varje dag .. han stannade och tog kort med flera fans & skrev kanske 40 autografer
han var så snäll justin så himla glad och vacker
- sorry beliebers , but i have to go sa han med smilet på läpparna och la sin hand över mig och vi gick mot kenny som stog med scooter . han hälsade på mig och vi gick in i limosinen
- this is melissa , my girlfriend..
- hey melissa welcome to the bieber family :)
justin la sig över mig och började brottas med mig
- JUSTIN , JUSTIN STOOOP !
han hade börjat att kikla mig ( stavning ) han slutade och kikla mig& börja kyssa mig och jag kysste honom tillbaka .
- okey we are here.
vi var framme vid globen & kenny & scooter släppte av oss och vi gick in till globen
mitt i allt så låg det en dubbel säng och det var en scen & en tv skärm
- only for you my shawty sa han och kysste mig på pannan
han tog mig i handen & gick ut för att hälsa på hans fans
innan vi gick ut så sa han till mig att jag inte behövde dölja mitt ansikte längre
så när the paps kom så pussade jag honom på kinden .
och han verkade gilla det så han pussade tillbaka :)
han gick ut för att hälsa på sina fans så ropade alla
- we love Jelissa , Jelissa Jelissa !
jag fick tårar i ögonen så jag gick ut och hälsade på de sen gick vi in till hans tuner buss för vi skulle åka och äta.
justin tog av sig tröjan och satt sig och spelade xbox men jag slängde mig över honom & pussade honom
han skrattade och pussade tillbaka
-would you be OLLG at the concert tomorrow?
- YES , sa jag och slängde mig över honom



har jätte mycket läxor, så det blev ett ganska kort kapitel


kul att många läser

#teamjelena

Kommentarer
Postat av: karro

meeeeeeer!

2011-10-10 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0