my first step - to forever del 5

-would you be OLLG at the concert tomorrow?
- YES , sa jag och slängde mig över honom

vi pussades en lång stund & tillsist såg vi att hans mamma som stog och titta på oss ^^'
- oh sorry mom , this is Melissa and she is my girlfriend.
- hey , my name is pattie sa hon och sträckte fram handen jag hälsa tillbaka.
- mom do you remember that girl who moved to Sweden 7 years ago?
- yes , i do .
ahah, and it was I who moved to Sweden
pattie och jag pratade en stund medans justin skulle gå och klä på sig.
- i'm ready to go whit my dear sa han och kramade om mig och lyfte upp mig samtidigt .
vi gick ut ur tuner bussen och alla papsen kom , men vi sket i det och gick in igen .
vi gick in på en resturang som det fanns ett resarverat bord & vi skulle sätta oss där .
nästan hela resturangen var tom och jag såg hur många papz som tog kort.
-What would you like to eat baby?
- i would like to eat you . sa jag lite kaxig
- oh would you ? sa han med sitt peddo smile ( ni vet när justin ska spela sexig men det slutar med att han spelar pedd0)
jag bestämde mig för en gorgonzola pasta & Justin tog en hamburgare
han satte sig brevid mig och tog fram sin mobil och tog kort på oss och twittrade
'' eating whit my babyyy ! ''
innan maten kom blev det svart och en strålkastare var över justin .
- I know this is a bit early, but your birthday's tomorrow:)
han började sjunga '' happy birthday '' och jag fick tårar i ögonen
- and just for you baby
usher kom in och de började sjunga '' misteltoe ''
när de var klara gick jag fram till justin och kramade honom
- i love you baby viskade han till mig
- i love you 2 sa jag .
vi gick till vårt bord & vi fick vår mat & det blev tysnad pinam tills justin började prata
- You know, when I was younger, I was vegetarian, but the hamburger called mewhen I would eat fries! sa han med massa mat i munnen
- hahaha , you are so cute sa jag och lutade mig över och kysste honom
Justin Betalade o vi gick ut till hans bil som stog utanför.
papsen kom fram och frågade om de fick ta bilder på oss och om justin kunde ställa upp i en interjuv.
han sa att bilderna var okej men vi var tvunga att åka .

vi åkte hem till mig för att hämta kläder men justin var smart så han parkerade bilen vid ett varuhus och vi gick in där.
vi sprang igenom hela varuhuset och ut på baksidan och där stog två poliser och usher.
vi satte i bilen och vi åkte imot mitt hus.
som tur hade inte papsen kommit på vår plan så vi var säkra och kunde gå ut ur bilen normal hand i hand
justin hade berättat innan att vi skulle på gala imorgon efter konsären så jag packade ner min finaste känning och bytte kläder och såg ut så här
Chaz , Justin & Ryan blev överglada när de såg varandra
de bestämmde att de skulle ta oss till Liseberg på andra sidan sverige så vi tog justin privat jet & flög över till Göteborg.
vi var på liseberg och hade det as gött , inga paps & beliebers kom fram och frågade om de fick ta kort.
men då dök någon upp , någon som hade blivit stämplad som justins ex
Selena Gomez
- Hey justin was doing here at the same time as me?
hon gick fram som att hon skulle spela sexig och kramade honom och bitch blikade mig.
Justin sa ingen utan kramade tillbaka
- I miss you really, do you remember when your bieberconda stood up and I got ahyou know:)
han gick tillbaka till mig & tog min hand.
- yes this is my girlfriend & i love her !
- hey my name
jag  fick inte avsluta meningen
- I does not greet people when they are not my fans!
det blev kväll och jag brydde mig inte om att selena gick bakom om med ryan .
vi bestämde oss för att åka hem .
vi avslutade det hela med en puss på munnen framför alla papsen
när vi kom till globen ( vi skulle sova där ) vi klädde av oss & satte på oss pyjamas.
vi gick och la oss och justin satte på Romeo & Juliet ( med DiCaprio )
vi hade kollat på halva och plötsligt såg jag justin hålla på med sin bieberconda under täcket.
- Justin what are you doing?
- Oh, sorry, but I'm so horny in you
- Let me help you sa jag sexigt
jag gick under täcket och började slicka långsamt.
- oh harder
jag fick in hela i munnen och började suga långsamt och tillslut snabbare .
efter en stund satte justin på sig kondomen och jag började rida honom
han frågade mig om jag gick på p-piller vilket jag gjorde så vi bestämde oss för att ta av kondomen och tillslut kom han innuti mig och jag kom samtidigt.
vi fortsatte i hela 4 timmar och tillslut så orkade vi inte mer så vi gick och la oss
vi vaknade av att ..

säg till om ni inte vill ha mera eller om jag ska forsätta med det

puss

Kommentarer
Postat av: karolina

meer! :)

2011-10-17 @ 16:36:42
Postat av: Linnea Ornered

More! :)

2011-10-17 @ 19:31:11
URL: http://linneaornered.blogg.se/
Postat av: Anonym

more!

2011-10-19 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0