my first step - to forever del 6

jag fick in hela i munnen och började suga långsamt och tillslut snabbare .
efter en stund satte justin på sig kondomen och jag började rida honom
han frågade mig om jag gick på p-piller vilket jag gjorde så vi bestämde oss för att ta av kondomen och tillslut kom han innuti mig och jag kom samtidigt.
vi fortsatte i hela 4 timmar och tillslut så orkade vi inte mer så vi gick och la oss
vi vaknade av att ..

vi vaknade av att hans belieber hördes ända ut ifrån Globen :3
jag väckte Justin och han ville inte vakna.. '
- Justy  , your fans is outside & screaming!
- oh , but i wanna sleep gäspade han långsamt
han tog mig runt nacken & la mig över honom & han började kyssa mig.
-i'm happy that i have you ♥ sa han .
- I love you so much ! sa jag ock kysste honom
vi satte på resten av romeo & juliet
- JUSTIN , JUSTIN , JUSTIN !
jag tittade på honom och han fattade vad jag menade , vi var tvunga att gå upp.
vi klädde på oss och tog på oss detta
- you are soo pretty ! sa han med sin sexiga röst
- and you are so hot , sa jag.
vi kysstes tog varandra i handen och gick ut
-JUSTIN JUSTIN JUSTIN JUSTIN
alla fansen skreek när vi kom ut
- shh , everybody , shh !
alla tysnade & tittade på oss.
- today, is my girlfriend birthday !
happy birthday alla som var där började sjunga happy birthday för mig och jag avslutade det hela med att pussa justin på munnen och säga tack till alla ! :)
JAG HINNER VERKLIGEN INTE MER , ska spela sm och måste packa klart hoppas ni får en bra helg ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mer

2011-10-30 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0